Team Managers Östersund
H1 Östersund består av 4 olika avdelningar med team managers primärt i Östersund men även andra orter.
Nu kommer ni få lära känna dem lite!
På avdelningen CX1 arbetar vi med kundservice med ett flertal olika kunder, och vi strävar efter att skapa en positiv arbetsmiljö för våra medarbetare. Inom vissa uppdrag arbetar vi aktivt med merförsäljning och antichurn där coaching och interna tävlingar ökar engagemanget men också bidrar till goda resultat.
Som ledare prioriterar vi alltid våra anställdas välmående och utveckling. Genom att agera som stöd och coacher, ger vi dem verktygen och förutsättningarna de behöver för att lyckas i sitt arbete. Vi tror på att varje medarbetare har potential att växa och bidra till vår framgång, och vi är stolta över den gemenskap och det engagemang som präglar vår avdelning.
Tillsammans, med fokus på både resultat och trivsel, skapar vi en kundserviceupplevelse som verkligen gör skillnad.
Vänliga hälsningar, Ledarna inom CX1
Vad anser du är viktigt i en levande feedback kultur? Återkopplingen bör vara så konstruktiv som möjligt och ha som mål att få både medarbetaren och verksamheten att växa. Det är även ett sätt att få sina medarbetare att känna sig trygg i sitt vardagliga arbete och utveckling. - Rasmus Vivlén
Vad är det bästa med just ditt team? Team Goats (Greatest Of All Time 😉) är ett riktigt härligt gäng som alltid ställer upp och stöttar varandra i alla lägen. Det är alltid laget före jaget! - Louise Westlin
Vad gör dig mest taggad på ditt arbete varje dag? Att träffa alla mina kollegor och hjälpa dem att utvecklas som både medarbetare men även som individ! Mitt arbete är väldigt varierande som Team Manager och ingen dag är den andra lik vilket passar mig perfekt! - Rasmus Lindqvist
Rebecka är en TM i CX1 med ansvar för remote teamet.
Vad är det bästa med just ditt team? Vårt team har en mängd olika erfarenheter och perspektiv, vilket kan leda till intressanta dialoger. Det hjälper oss att tänka utanför boxen och att komma på lösningar som verkligen kan göra skillnad. - Rebecka Karlsson
Vad gör dig mest taggad på ditt arbete varje dag? Jag uppskattar verkligen möjligheten att påverka agenternas vardag genom att erbjuda stöd, lyssna på deras behov och hjälpa till att skapa bättre rutiner och förutsättningar för att vi ska kunna utföra vårt arbete effektivt. Dessutom är varje dag unik; vi arbetar med många olika kunder inom en rad olika affärsområden, vilket gör att arbetet alltid är varierande och intressant. - Rebecka Karlsson
På avdelningen CX2 arbetar vi med en av europas största elleverantörer. Här arbetar vi aktivt varje dag med en väldigt hög försäljningskultur och kundservice i ett. Vi jobbar mycket med coaching och utveckling, tävlingar och utmaningar kopplat till det dagliga arbetet.
Vi ledare jobbar aktivt för att våra medarbetare ska trivas i den kultur som vi vill skapa i det dagliga arbetet för att just du ska nå dina mål.
Hos oss har du en familjär stämning med fokus på resultat och välmående.
Vänliga hälsningar, Ledarna inom CX2
Vad gör dig mest taggad på ditt arbete varje dag? Kollegorna! Vi har en helt fantastiskt miljö på vårat kontor. Högt i tak, mycket skratt och man får alltid hjälp. Vi stöttar varandra i det vardagliga arbetet, agenter stöttar varandra och vi ledare kan enkelt ta hjälp av agenter om någon behöver extra stöttning eller coachning. - Jenny Börjeflo
Vad är det bästa med just ditt team? Det absolut bästa med mitt team är att varje dag är vi drivna till att leverera högre resultat än förväntan och något vi uppnår varje månad. Utöver det har vi väldigt bra gemenskap i teamet och en kommunikation och förväntan på oss att leverera och viljan att vilja göra det absolut yttersta tillsammans för att nå högre höjder. - Alexander Fagerström
Vad är bland det bästa med ditt team? Blandningen av olika karaktärsdrag som kompletterar varandra. Vi peppar varandra och är väldigt tydlig med att vi alla jobbar mot samma mål, en person kan inte dra hela teamets resultat. Alla måste bidra. Vi har 2 team på kontoret, men vi peppar varandra mellan teamen. - Jenny Börjeflo
Vad anser du är viktigt i en levande feedbackkultur? Transparent ärlighet är a och o här, mina anställda vet hur jag är och jag vet hur dem är och se till att anpassa det från person till person och förstå varandra. Vi alla vill mot samma mål, har man en dålig dag så gör man ändå sitt yttersta för att leverera positivt till sitt team. - Alexander Fagerström
På Sofias och Jonas avdelning jobbar vi på tre olika orter. Vi sitter i Haparanda, Östersund och Arbrå och är totalt 37 stycken anställda. Joonas sitter i Haparandra och Sofia i Östersund. Här jobbar vi med kundtjänst. Vi har hand om både finska, estniska, danska, norska och svenska kunder på vår avdelning.
Vad är den viktigaste egenskapen hos en ledare? Den frågan har jag ställt mig själv, och alla mina medarbetare många gånger. Men i slutändan tror jag det absolut viktigaste är att man som ledare är lyhörd och visar omtanke. Att man bryr sig om sina medarbetare, helt enkelt! Jag finns ju här för deras skull. Jag anser att medarbetaren måste känna sig trygg med den ledaren den har. Annars kommer man som ledare aldrig få helheltsbilden och inte kunna ge medarbetaren det den behöver i form av stöttning och utveckling. Dom ska kunna lita på mig, likaväl som att jag ska kunna lita på dom. Någonstans handlar det väl om att ”ge och ta”. - Sofia Gälliner
Joonas är TM för CX4 och är stationerad i Haparanda
Vad är det bästa med just ditt team? Det bästa med mitt team är att de alla samarbetar så otroligt bra, de håller en bra kontakt med varandra och är ett toppen gäng i det stora hela. Utöver detta så jobbar de även jätte bra tillsammans med de andra teamen. - Joonas Tulkki