Träffa Team Manager Sofia
Inom Responda Group finner du ett stort antal dedikerade och hängivna Team Managers spridda över våra kontor i Sverige och Norge. Dessa teamledare spelar en avgörande roll genom att inte bara ge stöd och råd men också genom att aktivt coacha våra medarbetare i deras dagliga uppgifter och utmaningar. Att vara en Team Manager hos oss innebär att ha en varierad, dynamisk och framför allt, en rolig roll där man verkligen kan göra skillnad och bidra till teamets och organisationens framgång.
Idag träffar vi Sofia Gälliner , Team Manager i Östersund.
Vad fick dig att välja Responda Group? 🌟
Jag ville fördjupa mina kunskaper inom ledarskap och kundservice, och eftersom Responda Group är ett växande företag, kändes det som en perfekt match. Min tidigare erfarenhet och det positiva rykte som företaget har stärkte min övertygelse om att detta var rätt väg att gå. Att vara en del av ett team som strävar efter att växa och utvecklas är oerhört inspirerande för mig. Dessutom har jag en stor passion för denna bransch och var ivrig att fortsätta min karriär inom det.
Vad innebär din roll på Responda Group? 👸
Mitt jobb handlar om att sköta personalfrågor och se till att vi levererar det kunderna förväntar sig. Jag ser till att vi når våra mål, hjälper teamet att växa och ser till att vi alltid strävar efter att uppfylla vad kunderna vill ha. Det är också superviktigt för mig att alla trivs och har kul på jobbet! Att bygga en stark gemenskap och en positiv arbetsmiljö ligger mig varmt om hjärtat.
Berätta om din bakgrund? 👏
Min resa inom kundservice började 2015 då jag tog mina första steg som agent. Med tiden växte jag in i roller som Super User, Quality Coach och till slut blev jag Team Manager. Mitt senaste kapitel började jag skriva den 5 december 2023 då jag anslöt mig till Responda Groups om Team Manager.
Vad gillar du att göra på fritiden? 🏎️
Jag älskar att tillbringa kvalitetstid i stugan med min familj och att ge mig ut på skoterturer. Motorsport ligger mig också varmt om hjärtat. En kul grej om mig är att jag har varit engagerad i rallysporten i flera år, där jag har rollen som kartläsare!
Vad ser du fram emot? 🧡
Att jobba på Responda Group är en härlig upplevelse! Jag ser verkligen fram emot att se alla de spännande utvecklingar som väntar företaget - att få vara en del av den här resan är fantastiskt!
Vad betyder kundservice och ledarskap för dig? 💥
För mig representerar kundservicen själva hjärtat i ett företag. En vänlig och professionell kundservice är avgörande för att skapa ett gott första intryck. Den utgör företagets ansikte utåt. När det gäller ledarskap, strävar jag efter att vara en tillgänglig och stöttande ledare – någon som mina anställda känner att de kan vända sig till, oavsett situation. Öppenhet, ärlighet och ömsesidig respekt ligger mig varmt om hjärtat. Min ambition är att alltid vara en person som mina medarbetare känner att de kan förlita sig på, vad det än må handla om.